середа, 24 лютого 2016 р.

ЯК НАВЧИТИСЯ ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ

? Не бійся дітей, адже вони бояться тебе більше.

? Не бреши своїи учням, діти обману не прощають.

? Не будь лицеміром, цю рису характеру учні відразу відчувають.

? Слухай кожну дитину всім серцем.

? Співпереживай дітям, адже їх людські проблеми такі самі, як і твої, тільки пропорційно

віку.

? Не чіпляйся до учнів через дрібниці, тому що будь-яка людина, у тому числі й дитина,

недосконала, і не потрібно в її висловлюваннях шукати “вражих підступів”.

? Виконуй сам усе те, чого вимагаєш від дітей:

- якщо ти просиш дітей не спізнюватися, зустрічай їх на порозі школи;

- якщо ти просиш учнів не спізнюватися на урок, починай організаційний момент із

дзвінком;

- якщо ти вимагаєш регулярного виконання домашніх завдань, то щодня перевіряй їх.

? Завжди чітко працюй із документацією – це допоможе уникнути конфліктів з

адміністрацією школи.

? Не бійся розмовляти з батьками учнів, говори їм як про досягнення своїх вихованців, так і

про їх недоопрацювання. Сміливо відстоюй свою позицію, якщо впевнений у своїй правоті.

? Навчися прощати і своїм колегам, і, звісно ж, учням, не носи образу в собі.

? Завжди входи до класу у доброму гуморі. Спробуй позбутися образ і роздратування, що ти

отримав на попередньому уроці.

? Культивуй у собі спокійне, доброзичливе, неупереджене ставлення до дитини.

? Використовуй позитивне оцінювання: помічай у дитині позитивні якості, звертай увагу на

найменші зміни на краще.

? Став перед дитиною реальні завдання, зважаючи на її можливості.

? Будь послідовним і систематичним у своїх вимогах.

? Оцінюй дії, а не особистість.

? Порівнюй учня, його успіхи тільки із самим собою, а не з іншими.

? Критикуючи, давай можливість реабілітуватися: демонструй варіанти бажаної поведінки.

? Критикуючи, не згадуй попередніх помилок (їх можна тільки аналізувати, а не

засуджувати).

? Пам’ятай: карати – не означає сварити (утримуйся від негативних емоцій).

? Умій визнавати свої помилки перед дитиною, не згладжуючи провину потураннями й

поступками.

Немає коментарів:

Дописати коментар